buchu ابزار استفاده اقتصادی تبلیغات استفاده

buchu: ابزار استفاده اقتصادی تبلیغات استفاده تبلیغات اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات به تمام اهداف‌مان در این فصل رسیدیم/ داربی در آسیا عالی خواهد بود ، برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش تقریبا به تمام اهدافی که پیش از فصل جهت تیم در نظر گرفته بود، رسیده است.

به تمام اهداف‌مان در این فصل رسیدیم/ داربی در آسیا عالی خواهد بود ، برانکو

برانکو: به تمام اهداف مان در این فصل رسیدیم/ داربی در آسیا عالی خواهد بود

عبارات مهم : افزایش

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش تقریبا به تمام اهدافی که پیش از فصل جهت تیم در نظر گرفته بود، رسیده است.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیمه شعبان را به شما تبریک می گویم. به نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران هم بابت قهرمانی در جام حذفی تبریک می گویم که یک موفقیت بزرگی جهت نفت بود و دوباره در لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهد کرد. همین طور به کلوب های ایرانی به خاطر افزایش به مرحله دوم لیگ قهرمانان تبریک می گویم.

به تمام اهداف‌مان در این فصل رسیدیم/ داربی در آسیا عالی خواهد بود ، برانکو

نمی دانم می دانید یا نه که کشور عزیزمان ایران تنها کشوری است که سه تیمش به مرحله بعد افزایش کرده و من هم به جای خود به تیمم هم به خاطر قهرمانی و هم افزایش به مرحله بعد در آسیا افتخار می کنم و بین ۱۶ تیم برتر آسیا قرار گرفتیم. طبیعی است که از این بابت خیلی خوشحالیم.

وی افزود: قبل از شروع فصل اهداف بزرگی را پیش رو قرار داده بودیم. یکی از اهداف مان قهرمانی در لیگ بود و می خواستیم جام حذفی هم قهرمان شویم. همین طور می خواستیم در لیگ قهرمانان آسیا از گروه مان افزایش کنیم. ما در واقع به جز اشتباهی که در جام حذفی کردیم به همه اهداف مان رسیدیم. این فصل واقعا به یادماندنی خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش تقریبا به تمام اهدافی که پیش از فصل جهت تیم در نظر گرفته بود، رسیده است.

وی راجع به برنامه اش جهت مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما الان لخویا را پیش رو داریم که امسال قهرمان مطلق لیگ قطر شد و با الریان هم جام حذفی امارات را بازی خواهد کرد. ما می دانیم چه حریفی در انتظارمان است ولی ما همچنان تلاش خواهیم کرد که در لیگ قهرمانان هم به نتیجه های حداکثری دست پیدا کنیم. این ۱۰ روز را به عالی ترین وجه ممکن استفاده می کنیم تا جهت بازی با لخویا آماده شویم.

وی راجع به بازیکنان مصدوم تیمش گفت: متاسفانه کمال به علت ضرب دیدگی که در بازی با سیاه جامگان برایش به وجود آمد، کتفش را مورد عمل جراحی قرار داده است و جا دارد از او تقدیر کنم که بیش از یک ساعت با کتف آسیب دیده و مصدوم بازی را ادامه داد. امیدوارم همه بازیکنان دیگر ما تا روز بازی سالم باشند و همه با هم دوباره با هواداران مان با یک بازی قشنگ و نتیجه خوب خوش حالی کنیم.

برانکو در پاسخ به این پرسش که در صورت افزایش پرسپولیس به جمع ۸ تیم برتر احتمال اینکه این تیم به استقلال بخورد، وجود خواهد داشت، گفت: اگر این اتفاق بیفتد یک بازی بسیار قشنگی خواهد شد که جو و فضای بسیار عالی به وجود خواهد آمد و قطعا این بزرگ ترین بازی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

به تمام اهداف‌مان در این فصل رسیدیم/ داربی در آسیا عالی خواهد بود ، برانکو

من قبلا هم گفته بودم که گروه ما گروه فوت بود و از لحاظ کیفیت می توانم به جرات بگویم که گروه نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود. ولی مهم تر از همه این ها این بود که نشان دهیم که هیچ دلیلی جهت ترسیدن از هیچ تیمی نداریم. انگیزه مان خیلی بالاست و بازیکنان هم می دانند که موفقیت در لیگ قهرمانان چقدر جهت ما ارزش دارد.

سرمربی پرسپولیس راجع به اینکه آیا تیمش در طول تعطیلات پیش از فصل به اردو هم خواهد رفت یا خیر گفت: بله قطعا به اردو خواهیم رفت. در کشور عزیزمان ایران که طبیعی است در ورزشگاه کاظمی کار می کنیم و خارج از کشور عزیزمان ایران هم باید ببینیم اوضاع چطور می شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش تقریبا به تمام اهدافی که پیش از فصل جهت تیم در نظر گرفته بود، رسیده است.

برانکو بیان کرد: ما بازی های لخویا را نگاه کردیم. مخصوصا بازی این تیم برابر الریان را تماشا کردیم ولی بازی مهم ارزش امروز برابر الریان در جام امیر خواهد بود که تصویر مهم لخویا را مشخص می کند.

وی راجع به اینکه آیا تیم های ایرانی توانایی رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارند یا خیر گفت: لیگ قهرمانان نشان داد که واقعا تیم های خیلی نیرومند در آن حضور دارند و کیفیت ارزش بالاتر از لیگ های ملی هست. ما، استقلال و استقلال خوزستان نشان دادیم که می توانیم با هر تیمی بازی کنیم و البته بقیه پرسشها بستگی به شرایط بازی و تمرین ها دارد. ولی همه ما باید افتخار کنیم که از یک کشور سه تیم به مرحله بعد افزایش کرده است.

به تمام اهداف‌مان در این فصل رسیدیم/ داربی در آسیا عالی خواهد بود ، برانکو

برانکو در پاسخ به سوالی راجع به اینکه در فصل آینده خطر کسر ۶ امتیاز این تیم را ترساندن می کند و یا اینکه ممکن است نتوانند بازیکن خارجی بگیرند، گفت: در مورد این مسائلی که می گویید من چیزی ندیدم. نه نامه ای به من از طرف وزارتخانه داده شده است هست. فقط این را شنیدم. ولی واقعا اگر چنین موضوعی باشد باید تصمیم راجع به این عنوان به کلوب کتبی اعلام شود تا آنجا که می دانم در مورد این مسئله صحبت و بحثی نشده است.

برانکو در تصویر العمل به اینکه کسر ۶ امتیاز به خاطر مسئله ژوزه با پرسپولیس است گفت: من از این عنوان اطلاعی ندارم و نمی توانم نظر بدهم. ما می خواهیم مرحله بعد با بازیکنان جدیدمان بازی کنیم و نشانه مان این است که بهتر از این باشیم.

واژه های کلیدی: افزایش | برانکو | بازیکنان | قهرمانان | پرسپولیس | اهداف بزرگ | لیگ قهرمانان آسیا | برانکو ایوانکوویچ


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار